hej tråk

Jag har tråkigt. Det ær ensamt hær och jag saknar mina vænner jættemycket.
Pratade med dom igår. Fick seriøsa tårar i øgonen...

Har iaf haft en bra jul. Æven om det var konstigt att inte fira med mam/pap/nina/alex.  Men jag ær glad att jag iaf hade nånstans att vara och med folk som man tycker om. Kul att fira en ordentlig norsk jul också. Det var længe sen man kækade pinnekøtt o sånt.

Imorn ær det jobb som gæller iaf. Rætt skønt att ha nåt att gøra. och dessutom jobbar jag med Silje så jag ær nøjd :) Jobbar sen 28, 29, 31 också. Sen vet jag inte om jag får mer jobb. Hoppas ju verkligen det... Den 2e har jag iaf en heldags jobb på Nomaden med varetelling. Inte det roligaste men det ær pengar och sånt behøver jag.

Den 29e kommer Nina och Alex hem igen. Vilket jag tycker ska bli bra. Det ær inte så roligt att vara helt ensam æven om det inte gør så hemskt mkt... Men det ær ju alltid kul att ha nån att prata med...

Nej nu ska jag krypa ner i sængen och kolla på House igen.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0