hej julafton2

Igår kom mamma, pappa, mormor, djuren och Nina och Alex hem. Skapligt skønt att inte var sjælv længre =)
Så igår hade vi julafton igen... Fick det som stog øverst på ønskelistan, en ny kamera!! Min mami o papi ær bæst...
O kameran ær sååå fin och bra och søt.

Har btw skrivit kontrakt nu. Jobbar januari ut. Sen får vi se hur jag gør...kan antagligen få jobba feb också men jag vet inte om jag vill det eller inte... Upptæckte att jag fått mer i løn också. Och lyckan nær man kollar på forex.se och ser att i timmen tjænar jag 140 SEK, går nog inte att beskriva...


Nej nu ska jag fortsætta kolla på House innan det ær dags før sængen. Jobbar ju imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0