hej betygen

Det händer egentligen inget roligt i mitt liv just nu. Så det finns liksom ingen poäng med att uppdatera den här.

Idag är det dagen då jag ska plugga tills tårarna sprutar ut ur huvudet. Har prov i familjepedagogik imorn + en läxa om hur en utredning går till typ. Asluddig var frågan så jag vet egentligen inte riktigt hur jag ska svara på den, men det löser sig.  På onsdag har jag prov i omvårdnad och det är sista dagen att lämna in Samhällsarbetet jag inte har börjat på. Starkt jobbat Lisa!

Utöver skolan händer det inte alltför mycket. Firade Isabelle i lördags, vilket vart riktigt lyckat! Bra kalas och bra utgång. Även om vissa verkligen skrämmer skiten ur mig!

Slutar skolan den 19e dec, åker till Norge den 20e och börjar jobba den 21e. Det är bra det, måste få ihop lite pengar så jag har råd att vara arbetslös ett tag. Vet bara inte hur länge jag ska jobba.

Nej nu ska jag dyka ner i böckerna igen. Tackar gudarna för den sociala handboken!

Kommentarer
Postat av: vicky-toria

bha! du borde tacka gudarna för mig ju!
inte den sociala handboken ;)

2007-12-06 @ 07:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0