tlött

åh jag är så trött men jag har lovat att hämta pappa kl 23 vid brunnen. smart drag lisa, smart.
kommer vara sjukt trött imorn i skolan och när jag ska på terapin.
shit, börjar nästan bli lite nervös för the therapy liksom. vad kommer jag ha för probs när jag lämnar stället på söndag? ehh, betydligt fler än jag har nu kan jag tänka mig.
och jag som faktiskt trivs just nu. mygod kommer väl bli psyket nästa för mig.
eller så blir det en asbra helg med god mat. haha. ska ju dela rum med lotta så jag är nöjd.

jag har tråkigt. jag måste verkligen sysselsätta mig fram tills jag ska åka. känner hur ögonen bara åker ihop hela tiden. inte bra. får itne somna och glömma pappi på restaurangen. haha även om det hade vart en kul grej att berätta för folk.

liiite sne jag blev. skulle beställa ett par schyssta pants från hm. men dom var sluuuuut. blir så sad när sånt händer mig. ajja, ska ju roa plånkan med att gå på apoteket iaf. 1000 kronor för migrän-nässpray och salva mot psoriasis. kül grej då.

hrm. vad kan jag dela med mig av annars då?
* redovisade min rapport om schizofreni idag, och jag överlevde.
* käkade asfin oxfile idag. var sjukt sugen på kött
* haha, mitt nya nick är Ärtan-Pärtan
* jag har plockat undan på mitt rum idad, och organiserat mina halsband. nu hänger dom fint på krokar.

jag orkar itne komma på fler saker nu. det tog för mkt kraft. som inte finns liksom.

jag vill ha ett jobb. ska nog fixa jobbansökningar och skicka iväg på måndag.
tisdag har vi friluftsdag, jippi, vi ska leka lekar and im in heaven.

by the by, roligaste grejen på ah for ever kanske, fick brev från elevr på JB idag, dom gjorde projektarbetet och skickade ut enkäter till alla som sprungit ut från JB.
typ asroliga frågor. " rekommenderar du JB och det program du valde till andra" EHH NAE, INTE OM DU VILL SLIPPA MAGSÅR! tror det kommer bli mitt svar typ. eventuellt med små bokstäver.
och om jag tyckte att JB hade vart som jag förväntat mig när jag sökte dit. EHH NAE, jag ville bli nå ffs. jag har ju inte lärt mig nåt. typ mer än att datorer kan ha väldigt mkt fel. och hur bluescreens funkar typ. haha, jag är en sån vidrig människa egentligen. är väl ganska nöjd ändå, men det har inget med utbildningen att göra, fordon hade gett mig mer, men jag är nöjd med klass och de flesta lärarna.
sådära ja, nu har jag spytt lite gallerix också.

nej nu går jag och gör nåt annat. INTE SOMNA LISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0