sucker

okej, jag erkänner, jag är en töönt. pallade inte livejournal längre och återgick till blogg.
men jag ville inte ha den gamla. det är för mycket skit som står där. som jag kopplar med den bloggen. så det blev en ny.

yeah. sitter här iaf, och ska väl egentligen gå och sova. men jag orkar inte. orkar inte lägga mig och grubbla. så jag sitter här istället. tills jag blir så sjukt trött att jag inte kan hålla ögonen öppna mer.

imorn är det skola. men först ska jag till vårdcentralen och skälla lite. jag ska fan ha ett recept på ny migrän medicin, och den här gången ska jag ha den medicinen jag vill ha. thats it. hatar att hon inte lyssnar på mig.

sen blir det skola och kanske redovisning. buhu. men det går nog bra i hope.
efter det ska jag plocka med mig nirro och dra till stan och fylla i tatueringen. vill verkligen inte det, men jag måste, vill inte gå runt med en fuuul tatuering liksom.

nae jag skiter i det här nu. ska nog kolla vänner innan jag välkomnar john blund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0