oh happy day

Ja jag orkar inte berätta om helgen och terapin idag. Det tog för mycket på krafterna och jag har inte så mycket energi kvar. Men det var väldigt roligt, jobbigt och intressant. Det var mycket tårar och mycket skratt.

Idag har jag städat rummet. Mygod det behövdes verkligen. Dammråttor stora som flodhästar. Men nu är det rent och fint.
Har skjutsat Nirosha till bussen. Nu är hon i Gränna och det suger. Känns som hon kom hem från Lanka igår typ och nu har hon åkt igen. Sugit, men roligt att åka och hälsa på sen.
Har också kirat mitt sommarjobb. 4 veckor på jouren blir det och jag är överlycklig. Det är precis vad jag vill göra.
Hrm... vad har mer hänt idag då?! Har pratat med Emely, vilke alltid är roligt. Inte så lång tid kvar nu tills jag får träffa henne igen och det ska bli fab. Saknar henne.

Nu ska jag se ett avsnitt av Ghost Whisperer och sen plugga lite. Och jag ska släppa ut grannens katt som jag har ansvar för den här veckan. Busy busy me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0