lapin kulta

ikväll har jag och emma suttit på en filt och käkat pizza och druckit öl. det var riktigt gott faktiskt, säger jag som inte ens gillar öl.
är gulligt trött nu och ska gå och sova.
men helgen blir guld värd iaf.

fredag: förfest här och sen palace med tjejerna och sen el åbygrabs
lördag: grillning och dricka här med ah, dom som jag sagt till typ. kommer bli kalajs. och linn ska komma och jag är glad som bara den för det.
söndag: förhoppningsvis inte ett skit för min del. bakfylla och sen pizza är min plan.
måndag: valborg ju. what to do liksom!? hur som haver så öppnar smultronstället så en glass aknske man får ner iaf. sen blir det väl dricka i guess. grupptrycket från tjejerna juh :)

nej nu ska jag banne mig sova. mygod så varmt det är här inne. 27 grader i köket. kl 22.55 gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0