grillparty

yes, ikväll är det grillning som gäller. hoppas på att åboboysen tar sitt förnuft till fånga om kommer hit och leker med oss. det skulle vara perfa.
gårdagen vart fin. lagom dragen blev jag. inte askalas som jag brukar bli. träffade fjunis ute. mygod fick tårar i ögonen när jag träffade honom, det var så jävla länge sen och han har betytt så mycket!
gick för övrigt bra att sova inatt. haha jag somnade så fort jag träffat kudden typ. och isabellen och hennes mamma väntade i bilen så jag kom in ordentligt, sött.
vaknade med migrän imorse så jag pillade i mig två imigran. det var fint. sen sov jag hela förmiddagen och sen fick jag ta två treo när jag vaknade. dock efter att ha ringt läkemedelsrådgivningen och frågat om man fick det :) haha

nu har jag iaf sminkat mig och klätt på mig. ska försöka städa undan lite också. t.ex bädda sängen, kan ju kanske se lite trevligt ut då...
kankse sätta på lite lars winnerbäck också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0