duktig dotter

ja det kan man fan lugnt säga att jag är. skulle hämta pappa klockan 23. han kom ut ca 23.34 kan ju också tillägga att jag var där typ 10 i bara för att vara snäll. fifan va trött jag är nurå. känns som ett hån att ta sig upp till skolan imorn.
har dessutom kämpat med en jävla pissuppgift ikväll. den sög så brutalt. känns lagom värdelöst att läsa an fallbeskrivning och sen går uppgiften ut på att typ skriva av den man läst. så förbannat ovärt. vi kunde ju iaf fått en annan fallbeskrivning. som inte redan hade en beslutsplan skriven. mygod så värdelöst.

ah nae jag skulle nog bara säga det.

och elektrikern mår bra. inte en skråma trots att han BAR ut ett brinnande aggregat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0