big blue sea

Ah jag ska nog gå och lägga mig nu. Har skrivit ut lite skit som jag ska ha med till skolan imorn. Hoppas mina gruppmedlemmar blir lite glada att jag gjort nåt iaf.
Annars har jag faktiskt lagt däcken i bilen. (kan ju vara bra att ha med sig dom när dom ska bytas liksom)
Har också kollat på Höök. Älska svenska kriminalserier då.

Min handled gör fortfarande ont och jag diskuterar med mig själv om det verkligen är värt smärtan. Men jag antar att jag tycker det sen när den är läkt igen.
Men jag är ju så jävla körd asså. Hur kan man fylla i tatueringen nu?! När jag inte ska sola på tre månader enligt rekomendatipnen. Och det är april nu, vilket innebär att jag kan slänga upp näven i solen igen i....juli. Smart drag idididiot Lisa.


Mygod kan ju inte ens hålla ögonen öppna så nu är det nog dags att sova. Är hungrig. kanske ska ta en nattmacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0