112

dagen har varit minst sagt händelserik.
vet inte ens om jag pallar att dra allt nu. men det brann iaf hos grannarna idag. som precis höll på att flytta in. klimatanläggningen fattade eld men elektrikern och killen som bor där slängde vatten på. och någon kom med handbrandsläckare. så dom lyckades släcka elden. vi tog hand om mamman och barnen. jag tog den största och kollade på brandbilarna som kom och förklarade vad som hände (oj så pedagogisk)
så nu kan de nog inte flytta in på ett par månader eftersom det måste saneras o shit. så jävla tråkigt för dom.
hoppas att det går bra för elektrikern nu, han var verkligen en hero idag. det hade lätt kunnat sprida sig och blivit mycket värre om inte han varit så snabbtänkt och modig!

sen fick jag iaf ge mig av till jouren också. där var det livat. så jag kom hem vid halv tio nu. lite lätt pajj.
ska nog gå och lägga mig nu. kan inte hålla ögonen öppna längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0