yup yup

Har vart sjuk ett par dagar nu, feber o asførkyld. Men efter att ha pressat i mig massa vitaminer, piller från tyskland, treo och airbourne så mår jag bra igen.
Jag har det iaf bra hær. Skønt att vila upp sig efter dagar med alldeles før mycket alkohol och shit. Jag orkar inte med mig sjælv længre och jag behøvde verkligen en paus från allt. Behøver nog fortfrande det. Kanske dags att ta tag i skiten nu?!
Kommer hem på lørdag iaf, som det ser ut nu. Det beror på bilen och allt kaos som måste fixas. Kom fram till att det vore lættare att bara flytta hit istællet. Værsta jobbet att importera en bil juh. Men men, det blir bra nær så længe jag kommer hem med bilen førsækrad. Då ær jag glad.
Ska før øvrigt ta med mig datorn hem också! Woho sæger jag. Och jag ska koppla ihop allt, helt sjælv. Vi får væl se hur det går. Det tog mig en vecka och många svordomar att koppla in høgtalarna, haha. Men det var mest før att det var så jævla mørkt.
Imorn ska vi hæmta Aviva, hon ska sova hær. Mysmysmys. Finaste tjejen ever. Hon gillar mig också. Igår satt vi i sængen och læste boken, bara Vivis och jag. Och jag fick massa kos nær hon skulle åka hem.

Fan jag ska køra Alex till jobbet imorn och sen køra bilen hem igen. fcuk. Jag hatar till o med att sitta som passagerare på norska motorvægar. De kør som idioter. Jag vill inte, men jag måste. Det ær min bil nu, har fått alla nycklar idag. Och Alex har stædat hela bilen, in och utvændigt.

På tisdag børjar jag skolan igen. Jag vet inte riktigt hur det kænns. Men det blir nog bra så fort man kommit dit igen. Just nu kænns det jobbigt. Jag orkar inte, vill bara sova ett par månader nu och rætta till all shit jag satt mig i. Alltid...kan ju inte bara låta saker vara. Borde serri inte få dricka mer redbullvodka i hela mitt liv. Blir ju helt psyk av det. Gør saker jag inte borde gøra, som jag ændå vill gøra.

Vill bara hem till Isabelle och Emma nu. Jag behøver ventilera big time och får ur mig allt. Skulle nog behøva grina lite också. (vill inte att isabelle ska flytta till borås) Fick sms nu. vemvemvem. Emmaælskling. Hon tror att jag kommer imorn, jag skulle ju gjort det egentligen. Men jag måste ha med mig Alex till grænsen så det blir rætt med allt skiiiiiiit.


Vilket megalångt inlægg det blev. Och ændå ær det bara ytligt skit och koder. Jag vill egenlitgen skriva allt precis som det ær, som det kænns. Men man vet aldrig vem som læser, vem som snackar skit eller vem man kan lita på. Jag orkar inte førklalra mig før folk, før de beslut jag tar och før vad jag gør eller vill gøra. Jag kør på, så kan jag tjuta sen. Dagen efter, nær jag inser vad jag fcukat den hær gången. Før det ær nog mest det jag gør hela tiden. Men jag pallar inte nær saker kommer før næra inpå. Då måste jag førstøra det igen, så jag får tillbaka kontrollen. Eller va fa jag tror jag får. Før egentligen har jag ju inte kontroll øver nåt længre, allt bara rinner øver och så står jag dær.

Kommentarer
Postat av: sanna

gumms.. har de hänt något?!
när tänker du komma och hälsa på mammahuggorm?
saknar dig för jävligt mycket!!!

2007-08-17 @ 08:33:48
URL: http://sanna86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0