Sne.nu

Asså serri, när jag satte mig vid datorn idag och såg att rickard skrivit att rutan på min mitsubishi var sönderslagen ville jag slå nån. Åkte ner och kollade på den och mycket riktigt, någon har haft sönder framrutan på bilen. Och det verkar ju dumt att bara göra det, så dom har sparkat sönder ett lyse bak på bilen. Så jävla värt då!
Kan man ha mer problem med en bil eller?!

Körde hem från Norge igår i nya fina bilen. Helt själv, så jävla duktig och bra är jag. Och jag älskar min nya bil, trist bara att jag inte får köra den förrän 11/9 när den ska reg.besiktigas. Det är lite trist men men.

Gick ut igår sen...jag, emma, isabelle och ellionore. Det var en rolig kväll tycker jag! Men jag borde stannat hemma och sovit istället. Kom liksom hem vid 20.00 från norge och då hade jag kört bil i 8timmar. Känner idag att ryggen inte gillart. Och hela morgonen har jag "åkt bil", typ sett skyltar, har känt hur bilen svänger ahh typ så.

Sista lediga dagen imorn då. Gulp... Ska ringa så bilen får åka till skroten.

Nej nu äre natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0