Slänga in handduken?

"This is the way you left me
I'm not pretending
No hope, no love, no glory
No happy ending

This is the way that we love
Like its forever
Then live the rest of our life
But not together "

Ibland blir man nog bara väldigt trött på allting. Och känner att det är dags att slänga in handduken. Gå och lägga sig. Men jag gör det inte. För det är egentligen inte något alternativ heller.
Det finns människor runt omkring mig som jag borde "göra slut" med. Och människor jag verkligen borde visa mer uppskattning. Som nog faktiskt inte riktigt vet hur mycket dom betyder för mig.
Igår nådde jag nog en liten vändpunkt, det är säkert ingen annan som kommer märka något. Men jag känner det. Jag vet. Det är mycket jag vet som jag håller käften om. För ni behöver inte veta det jag vet. Det är bäst så.


nu går jag och lägger mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

lagom hemligt

2007-08-27 @ 01:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0