Orken

Jag är fan förkyld. Så är det bara. Måste leta upp nässpray.


Hade ju lite utvecklingssamtal idag. Fick höra (as always) att jag måste räcka upp handen mer. Kan inte folk bara inse att jag inte gört?! Jag hänger med på lektionerna, jag har bra resultat på prov, jag gör bra arbeten, varför kan jag inte får slippa räcka upp tassen då?! Sa iaf vad jag tyckte om det, och ja, det känns som budskapet gick fram.
Ska försöka höja mig i iaf två ämnen också.
Lärarna har också kommit fram till att vi ska byta platser i klassrummet eftersom ah, uppmärksamheten dras till vissa specifika just nu. Så idag bytte jag stol. Till den brevid, MEN jag har fått bänkkompis nu :) fina Åsa. Och bästa Vicky sitter bakom mig. Jag är riktigt glad!

På fredag är det fest för Lindha som fyllt år! Det kommer bli massa roligt, och jag måste bara hitta en bra present till henne. Har en idé om en oserri present, men måste hitta nåt bra också. And i want lacktights :)

Isabelle flyttar från mig på lördag, jag vill grina! Min älskling får inte leave:a mig juh!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0