Lack o läder

Känner frustrationen komma när jag inte hittar lacktights någonstans. Ska det vara så förbannat svårt att få tag på!? Det är ju inte världens uppfinning, så någonstans borde man hitta det.

Jag vill inte gå till skolan! Faktiskt så vill jag inte det. Men ohmygod vilken känsla när jag träffade Lotta idag, saknat sönder efter henne då!

Emma och jag drog ut till Sarah ikväll och sa hejdå till henne. Som tur var så hann vi krama Miriam också. Känns så sjukt att de åker nu. De kommer få det galet roligt men det svider ändå i hjärtat.


Ska nog ta bort mitt gamla nagellack nu... och leta upp kalendern, sätta alarmet och nanna kudden.
Jag ska ju trots allt upp till skolan. Och jag måste ju samåka nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0