hitta mig själv igen

Åhh jag är så nöjd just nu! Allt känns så bra...
Igår var jag o Emma på rix fm festivalen. Det var bra skit, sitta på gräset och drick ööl. Sen mötte vi John och gick till Trädgårn där hans kompisar var. Hade en riktigt bra kväll, med trevligt folk...
Och ikväll är det kalajs igen. Träffa tjejerna i klassen och dricka lite :) Härliga tider!!
Fredag är det utgång
Lördag är det middag med tjejerna och utgång, som byebyeparty för Hankypanky. Hon ska lämna oss för Gbg och William. Den dära kärleken liksom =)

Men nu ska jag nog laga lite lunch, städa lite och fundera över vad jag ska ha på mig ikväll. man vet ju aldrig vem man träffar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0