byebye pärlan

ja idag klockan 16.00 blir min älskade första fina bil hämtad för att åka till skroten. jag tycker det känns assorgligt och kommer säkert gråta när hon åker. haha vilken loser jag är!
men nu finns det inte mkt mer att be för liksom. jag har inte råd att lägga mer cash där.
på tal om det så sa jag till pappi igår att jag verkligen vill ha halvförsäkring på hyundaien nu. den är ju skitfin och då förtjänar den fan försäkring som täcker också. och pappi sa att han betalar mellanskillnaden från trafik till halvförsäkring. min pappi är bästaste!


kvart i ett kommer josefine o vicky och hämtar mig så vi kan dra till skolan. woho liksom.  jag vet inte vad jag ska ha på mig. det suger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0