Blodar

Min ena tå blöder och gör ont. Hoppas jag får ner foten i skon bara.
Väntar på att min pappi ska ringa så jag kan hämta honom. Jag dör om det inte sker snart. Är serri trött nu, trots att jag sov två timmar förut.
Pappa ring!!

 Målade naglarna förut, det vart fult. Men jag orkar inte fixa mera.

Imorn ska vi snacka om praktiken i skolan. Lite sad jag blev när det stället jag VERKLIGEN ville till, inte tar emot mer. Då ville jag skrika som en 2-åring. Men jag höll käft. Får se vad de har att erbjuda mer. Jag vägrar dock utvecklingsstörda eftersom jag har erfarenhet så det räcker och blir över där.
Nåt behandlingshem för ungdomar vore kanske kul. Aja, det visar sig väl.

Har hittat fiiina jeans jag vill köpa. Kanske ska göra det  :) Eller önska mig i födelsedagspresent?! Jag fyller ju snart :) wiiii

somnar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0