Bästa helgen

I fredags skulle vi (jag, isabelle, emma o adela) ut. Drog först ut till Ella i Mogatish o förfesta lite. Sen åkte vi tll Jennys lägenhet i stan, och sen drog vi till Micke. Där micke, ulfish, rille o linus var. Fina grejer det där :)
Tog en taxi ner till hugo sen och gick ut. Sjukt rolig kväll! Asmkt folk och bara en sjukt bra kväll.

Lördagen hade vi bestämt oss för att gå ut också. Fick övertala Adela ett bra tag men till slut mjuknade hon upp så jag åkte o hämtade henne och sen åkte vi o isabelle in till jenny igen. Där var jenny, emma och fredrik. Haha en riktigt bra kväll det här också. Träffade massa roligt folk. hah, tror jag iaf.
Vaknade upp i söndags, i en säng som jag inte äger och önskade så att jag inte svept två redbullvodka på krogen.
Haha har fina minnesluckor av både kväll/natt men jag var iaf jävligt nöjd.
"det pirrar i knäna" hade jag tydligen sagt till isabelle.. vafan är det då!? vart fick jag det ifrån.
Och jag ville gå hem med någon, tur som fan att isabelle såg till att jag inte gjorde stora misstaget.

Det ömmar på alla möjliga ställen och blåmärkena frodas. Men min helg var bäst.

Och på onsdag är det kalas igen. Fett fint! Måste ju kalasa nu innan sommarlovet är slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0